sobota, 26 września 2015

Kursik na preciki do kwiatow :)


 Witam Was bardzo serdecznie :)
Byly juz tutoriale na kwiatki, z fantastycznych papierow Namaste..
A co, jesli w trakcie masowej produkcji kwiatow, przypomnimy sobie nagle ze nie mamy precikow?
Ha, spokojnie, dzis wlasnie na takie okazje mam dla Was szybki kursik na preciki handmade.. :)

A wiec najpierw pokaze Wam kalendarz, w ktorym uzylam moje preciki :)



Wiecie juz na pewno ze u mnie nic sie nie wyrzuca.. nawet druciki po kupczych kwiatach...


 Klejem na goraco robimy kuleczki na krancach..


 Nie przejmujemy sie absolutnie jesli beda nam sie ciagaly nici kleju, usuniemy je kiedy klej ostygnie, 

I na koniec zanurzamy preciki w gesso.. Gotowe :)
Na zdjeciu sa moje pierwsze preciki, zapewniam Was ze teraz doszlam juz do wprawy i nie wychodza mi juz takie garbuski :)

Uzylam bialy papier czerpany i zolty :)

Dziekuje za uwage, przypominam o trwajacym wyzwaniu mapkowym (klik) i pozdrawiam wszystkich :)




2 komentarze:

Amlai pisze...

Czad! Świetnie to wymyśliłaś :-)

Unknown pisze...

Podziwiam ludzi, którzy z niczego potrafią wyczarować cuda.A ile to sprawia przyjemności...