środa, 20 maja 2015

Kurs na serce z róż

Witajcie Kochani !!!
Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami, czy macie już prezenty gotowe?
Bo jeśli nie,  jest jeszcze trochę czasu więc, może skusicie się i wykonacie własnoręcznie podarunek dla swojej mamy.
Dlatego przygotowałam dla Was kurs jak wykonać serce z róż.

Do wykonania serca potrzebujemy : 
żółty i zielony papier czerpany
klej
nożyczki 
tusz 
klej na gorąco 
serce styropianowe 
 wykrojniki - zwijane róże  i listki

Wycinamy róże (moje serce pomieściło 52 sztuki)
Brzegi różyczek przed zwinięciem pocieniowałam czerwonym tuszem



Gotowe różyczki przyklejamy na styropian 
(najłatwiej i najszybciej przykleja się klejem na gorąco, jeśli ktoś nie posiada takiego kleju można użyć zwykłego Magika)
  
 Serduszko przyozdabiamy w dowolny sposób, ja dodałam listki, dżeta w kształcie serca  oraz kawałek sznurka i tiulu


 Myślę, że każda mama ucieszy się z takiego prezentu :)


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.




2 komentarze:

Rachel pisze...

cudne serducho:)

created by ebi pisze...

Piękne :)