sobota, 12 kwietnia 2014

W poszukiwaniu ukrytych guzików

Witam,
dziś będzie praca z serii "W poszukiwaniu ukrytych guzików". Korciło mnie aby stworzyć kartkę bez szarpań, prostą i czystą. W prawdzie różowy papier czerpany pokryłam pastą strukturalną, ale za pomocą maski wyszło elegancko i estetycznie. Tło pracy stanowi fioletowy papier czerpany, tak żeby nie było za jasno. Kwiaty wykonałam własnoręcznie z białego i fioletowego papieru czerpanego, a liście z zielonego papieru czerpanego. A na całości kompozycji pochowałam znalezione w szufladzie guziki :) Ot i cały sekret mojej pracy!






Spróbujecie policzyć ile jest guzików na kartce??

Pozdrawiam serdecznie


W pracy wykorzystałam

5 komentarzy:

wiola_c pisze...

Prześliczna kompozycja kwiatowa. A poszukiwanie ukrytych guzików to super zabawa. naliczyłam 6 :)

origata1 pisze...

Ładna karteczka, a guziczków 6 naliczyłam :)

joolaa pisze...

kapitalna kartka! a co do guzików - już miałam pisać, że "jakie 6, przecie,z jest ich 5", ale w ostatniej chwili dostrzegłam ten najbardziej schowany :)))

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Świetna praca, guziczki kapitalne :) Też na początku doliczyłam się 5 ;)

Ludkasz pisze...

Śliczna:)Ja widzę6:)