poniedziałek, 25 listopada 2013

podobno pada śnieg???....


 słyszałam że w niektórych regionach spadł śnieg......z tej okazji powstała karteczka, lekko ośnieżona
wykorzystałam tu podarty biały papier 150gr , który zmoczyłam i pogniotłam formując go na rozdartym wcześniej otworze, tak aby imitował zaspę śnieżną
 oczywiscie motyw świąteczny- gwiazda betlejemska - z białego i zielonego papieru ...i ciepłe rękawiczki, bo przecież bez rękawiczek bałwana lepić się nie da...bo zzzziiiimmmnnnooo:) ...w środku koła papier tłoczony
trochę błyskotek....i lecimy na śnieg:)
zaś bazą mojej mroźnej karteczki jest żółty papier 260gr

pozdrawiam
rachel

 materiały wykorzystane:
http://www.namaste.com.pl/index.php/action,products,id,5,sub,11.html

3 komentarze:

huba bata pisze...

Super pomysł z tym papierem !! Muszę spróbować - jeśli pozwolisz :) A co do śniegu to i owszem !! Spadł !! I ja tam się z tego nie cieszę, w przeciwieństwie do moich dzieci - misiek już narty szykuje, a miśka bałwana lepi :D

Ola (Ikemo) pisze...

Super pomysł z tą imitacją śniegu! Świetnie to wyglada!

Ewa Szubra pisze...

Ale śliczności - świetny pomysł z tą zaspą - cudo