sobota, 22 grudnia 2012

nasze projektantki -rachel


witam…mam na imię Julita- mój blogowy nick to – rachel
 staram się być optymistką -w czym bardzo pomaga mi Bóg:)
moja przygoda ze scrapowaniem zaczęła się już chyba jakieś 4-5 lat temu….są chwile, kiedy lubię wymyślać coś z niczego, kiedy zasiadam w swoim „królestwie” i tworzę…sprawia mi to ogromna radość , a zwłaszcza wtedy kiedy i innym się podoba i wywołuje na ich twarzach zachwyt i twarz zaczyna im promienieć:)- bo tworzenie do szuflady, to zamykanie się na świat, a tworzenie dla ludzi jest samą przyjemnością:)
lubię pomagać młodym, tym, którzy dopiero zaczynają swoja przygodę ze sztuka, lub którzy chcą rozwinąć swój talent…choć w tym przypadku chyba wiek nie ma granic, bo każdy może znaleźć coś dla siebie:)
kocham kolory… a to, co nas otacza jest przesiąknięte kolorami, dlatego swoje pomysły czerpie z natury:) mam inne pasje- jest nią muzyka, która jest nieodłącznym elementem przy tworzeniu prac….:)
ciesze się że tu trafiłam- na blog  sklepu Namaste
….i zapraszam wszystkich to częstego zaglądania tu….bo szykuje się super zabawa i wiele niespodzianek:)
a oto kilka moich prac….
 

 

 


pozdrawiam rachel


Brak komentarzy: